Specjalność na kierunku Zarządzanie II stopnia

Digital business

Informacje o specjalności

wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania

typ studiów studia II stopnia

język podstawowy polski

czas trwania studiów2  lata

Forma studiów studia stacjonarne
studia niestacjonarne

Limit miejsc 15 - studia stacjonarne
15 – (pozostała liczba miejsc – 15)
15 - studia niestacjonarne
15 – (pozostała liczba miejsc – 15)

4 == 0| closedRight:| closedAll:

Rekrutacja trwa

Digital business, czyli prowadzenie biznesu w internecie, staje się w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym obszarem w gospodarce. Obszary tematyczne w ramach specjalności „Digital business” dostarczają najnowszą wiedzę z zakresu funkcjonowania firm w gospodarce cyfrowej oraz wyposażają w umiejętności niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej w internecie.

Jako główne obszary wyróżniamy: sklepy internetowe, aukcje internetowe, platformy promujące zakupy grupowe, reklamy kontekstowe, programy partnerskie. Do tej szerokiej grupy dołączają, z coraz większą mocą, aplikacje telefoniczne oraz social media. Jeśli zatem mamy internetowy popyt, to z pewnością warto korzystać z okazji i rozwinąć dobrze prosperujący e-biznes. Dzięki wiedzy o digital biznesie bardzo dobre efekty sprzedażowe można uzyskać niewielkim nakładem finansowym. Program specjalności skonstruowany jest tak, aby pokazać Studentom konkurowanie firm z wykorzystaniem internetu z różnych perspektyw: komunikacji z klientem, prowadzenia biznesu online oraz nowych mediów.

Jakie przedmioty proponujemy w ramach specjalności?

Modele e-biznesu oraz prowadzenie sklepów internetowych

Student w ramach przedmiotu poznaje sposoby prowadzenia działalności z wykorzystaniem serwisów internetowych oraz technologii komputerowych i sieciowych, sposoby osiągania zysków, które przekładają się na określenie modelu e-biznesowego. Zostaną omówione i porównane rodzaje modeli e-biznesu wraz z przykładami ich zastosowania. Wiedza zdobyta w ramach przedmiotu, daje jego uczestnikom możliwość przygotowania się do przyszłych decyzji, co do rodzaju i formy sprzedaży internetowej. Studia przypadków oparte o doświadczenia prowadzących konkretne sklepy internetowe pozwalają zobaczyć specyfikę i procesy zarządzania z poziomu eksperckiego.

Komunikacja z e – klientem w Digital biznesie

Zajęcia z komunikacji z e – klientem pozwolą studentom poznać współpracę klientów z podmiotami działającymi w sieci. W ramach przedmiotu studenci podejmą się budowania skutecznych relacji z klientami, tworzenia profilu e – klienta, zastosowania odpowiednich narzędzi komunikacji z e – klientami celem budowania ich zaufania. Studenci wezmą udział w procesach negocjacyjnych z e - klientami oraz zwrócą uwagę na zagadnienia customer experience. W ramach zajęć nie zapominamy o zagadnieniach związanych z automatyzacją obsługi e – klienta oraz monitoringiem opinii internautów. W ramach tego kursu studenci podejmą się również działań z obszaru zarządzania postępowaniem reklamacyjnym z naciskiem na unikanie eskalacji konfliktu z klientem, która może nastąpić przy braku odpowiednich umiejętności w tym zakresie.  Zajęcia mają charakter mocno praktyczny i silnie angażują studentów w wykonywanie rozmaitych zadań.

Prowadzenie  e - biznesu z zastosowaniem social mediów

Jeśli interesujesz się rolą social mediów we współczesnym obszarze e - biznesu, to ten przedmiot jest dla Ciebie. W ramach niego dowiesz się  jak wykorzystywać marketing wirusowy i  jak budować przewagę konkurencyjną na rynku dzięki zastosowaniu social mediów w praktyce. Nauczysz się dobrze przygotowywać oraz budować profile marki na Facebooku  oraz Instagramie, relacje live na YouTube i w pozostałych social mediach. Stworzysz spójny wizerunek oraz nauczysz się skutecznej komunikacji i budowania trwałych relacji, z Twoimi odbiorcami (klientami) na wszystkich kanałach (Facebook, Instagram, YouTube).

Pozycjonowanie stron WWW w e – biznesie

W ramach tego przedmiotu nauczysz się w jaki sposób dobrze zaprojektować oraz wykonać własną stronę internetową. Poznasz zasady tworzenia treści na stronie www, które zwiększają widoczność i rozpoznawalność  przez użytkowników. Opanujesz podstawowe umiejętności opracowania treści i grafiki własnej strony WWW pomocne w spójnym rozwoju własnej marki w sieci (tworzenie logo, zdjęć oraz filmów). Nabędziesz umiejętność tworzenia relacji live, webinarów, montaż filmów promocyjnych i tworzenie layout.

Finansowanie e-biznesu

Gdzie szukać środków na rozwój e-biznesu? Bank, fundusze europejskie, a może crowdfunding? Na zajęciach staramy się być na bieżąco z dostępnymi opcjami finansowania, ale także z tym na co takie środki można uzyskać. Próbujemy na tę kwestię spojrzeć z szerszej perspektywy, uwzględniając nie tylko to kto może dostarczyć zasoby na nasze przedsięwzięcie, ale również to w jaki sposób powinniśmy przygotować swój pomysł aby pozyskać finansowanie i przy jego pomocy móc znaleźć swoje miejsce na rynku na dłużej. I nie są to zajęcia tylko dla finansistów, bo pozwalają dostrzec w jaki sposób mechanizm finansowania przekłada się na kształt konkretnych przedsięwzięć.

Program studiów na specjalności „Digital bussines”

Studia stacjonarne: 140h, 20 ECTS

III semestr:

  • Modele e-biznesu oraz prowadzenie sklepów internetowych
  • Komunikacja z e – klientem w Digital biznesie
  • Prowadzenie e - biznesu z zastosowaniem social mediów   
  • Pozycjonowanie stron WWW w e – biznesie
  • Finansowanie e-biznesu

Studia niestacjonarne: 100h, 20 ECTS

III semestr:

  • Modele e-biznesu oraz prowadzenie sklepów internetowych
  • Komunikacja z e – klientem w Digital biznesie
  • Prowadzenie e - biznesu z zastosowaniem social mediów   
  • Pozycjonowanie stron WWW w e – biznesie
  • Finansowanie e-biznesu

Kadra

Opłata za studiana rok akademicki 2022/2023

Digital business
studia stacjonarne
rok rok
opłata za semestr5100 zł5220 zł
opłata za semestr w 4 ratach 4 x 1275 zł 4 x 1305 zł
Digital business
studia niestacjonarne
rok rok
opłata za semestr4620 zł4740 zł
opłata za semestr w 4 ratach 4 x 1155 zł 4 x 1185 zł
Digital business
studia stacjonarne
opłata za semestropłata za semestr w 4 ratach
rok5100 zł 4 x 1275 zł
rok5220 zł 4 x 1305 zł
Digital business
studia niestacjonarne
opłata za semestropłata za semestr w 4 ratach
rok4620 zł 4 x 1155 zł
rok4740 zł 4 x 1185 zł

Rekrutacja

Sprawdź zasady kwalifikacji na wybranym kierunku

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł lub 20€.*

  • Opłatę należy uiścić na konto uczelni:
    • Wpłaty w złotówkach:
      Santander Bank Polska SA 
      Aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
      PL56 1910 1048 2209 0006 3981 0003
      WBKPPLPPXXX
    • Wpłaty w euro:
      Santander Bank Polska SA
      Aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
      PL83 1910 1048 2209 0006 3981 0002
      WBKPPLPPXXX
    Przy wpłacie należy podać imię, nazwisko i numer rekrutacyjny.

Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.

*Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Poczekaj na decyzję o przyjęciu na studia.


Potrzebujesz zakwaterowania? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.