Specjalność na kierunku Zarządzanie

Marketing interaktywny

Informacje o specjalności

wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania

typ studiów studia I stopnia

język podstawowy polski

czas trwania studiów3  lata

Forma studiów studia stacjonarne
studia niestacjonarne

Limit miejsc 30 - studia stacjonarne
30 – (liczba wolnych miejsc – 28)
15 - studia niestacjonarne
15 – (liczba wolnych miejsc – 13)

Rekrutacja trwa

Digital marketing to wszystkie wszystkie działania marketingowe prowadzone w kanałach cyfrowych. Digital marketing daje możliwość skutecznej komunikacji z klientami, precyzyjne definiowanie ich potrzeb, kreowanie wizerunku marki - a wszystko to przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji np. media społecznościowe, content marketing, poczta elektroniczna czy optymalizacja SEO. Niewątpliwymi zaletami marketingu cyfrowego jest realizacja koniecznych działań w krótkim czasie i stosunkowo niskie koszty prowadzonych kampanii. Chcąc osiągnąć optymalne efekty, musisz zadbać o stworzenie przemyślanej strategii i konsekwentną realizację celów.

Studenci, którzy zdecydują się na tę specjalność,  będą w stanie określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego. Będą potrafili wykorzystać w sposób praktyczny digital marketing w synergii z innymi kanałami komunikacji. Poznają także standardy mierzenia efektywności prowadzonych działań.

Przedmioty realizowane w ramach specjalności 'Digital marketing' 

Marketing zintegrowany

Wiedza zdobyta w ramach przedmiotu daje jego uczestnikom możliwość wyboru spośród różnych form marketingu. Marketing zintegrowany (ang. Inbound Marketing) to zbiór wszystkich działań reklamowych, które można przeprowadzić w internecie. Chociaż są one mocno zróżnicowane, przez co poszczególne agencje zajmujące się świadczeniem takich usług proponują nieco inną ofertę, mają jeden cel. Ich zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie www oraz sukcesywne budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy.

Public Relations online

PR online to kształtowanie wizerunku organizacji, usługi czy osoby w sieci. Na zajęciach dowiesz się, jak kompleksowo stworzyć strategię komunikacji, jak zbudować strategię marketingu i wzmocnić zainteresowanie Twoją marką. Poznasz techniki webwritingu i dowiesz się, jak zgasić ‘wirtualny pożar’, czyli kryzys w social mediach. 

Wprowadzenie do marketingu interaktywnego

Jeśli interesujesz się rolą marketingu interaktywnego, to w ramach przedmiotu poznasz historię internetu i sposoby jego wykorzystania. Przeanalizujesz dostępne narzędzia reklamowe i modele rozliczeń. Na zajęciach uzyskasz wiedzę na temat podstawowych pojęć z zakresu reklamy online. Zajęcia obejmują ponadto obszerny temat badania mediów: TV, Prasy, Radia, Outdooru i Internetu - oraz metody badania zasięgów reklam w tych mediach.

Reklama online w biznesie

Zajęcia służą zapoznaniu studentów ze specyfiką medium, jakim jest Internet. Studenci poznają podstawowe definicje, z którymi spotkają się podczas pracy w środowisku digital. Nauczą się wykorzystywać synergię między kanałami online i offline. Posiądą wiedzę z zakresu ewaluacji prowadzonych działań marketingowych, będą w stanie ocenić, jakiego wsparcia (digital) marketingowego ich biznes potrzebuje. Będą w stanie określić, jakiego rodzaju narzędzi potrzebują, aby osiągnąć założone KPI (ang. Key Performance Indicators). Będą mieli okazję porozmawiać z osobami, które odniosły sukces w prowadzeniu biznesu online.

Planowanie strategiczne kampanii online

Zajęcia polegają na przekazaniu wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia strategicznej analizy pozycji marketingowej przedsiębiorstwa, stworzeniu zespołu i strategicznego planu marketingu w perspektywie długo-, średnio- i krótkookresowej. Dzięki zajęciom studenci potrafią oceniać stopień realizacji strategii oraz wdrażać niezbędne zmiany. Na zajęciach jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w tej dziedzinie.

Social media

Dzięki zajęciom student posiądzie informacje i rozszerzy kompetencje z zakresu social mediów, będzie umiał korzystać w praktyce z tych narzędzi w obszarze marketingu i zarządzania.

Program studiów na specjalności ‘Digital marketing’

Studia stacjonarne: 150h, 18 ECTS

V semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0

Studia niestacjonarne: 100h, 18 ECTS

VI semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0


Kadra

Opłata za studiana rok akademicki 2023/2024

6420.005700.000.000.000.00TablePolish
Marketing interaktywny
studia stacjonarne
rok rok rok
8 rat 8 x 1605 zł 8 x 1695 zł 8 x 1785 zł
2 raty 2 x 6420 zł 2 x 6780 zł 2 x 7140 zł
1 rata12840 zł13560 zł14280 zł
Marketing interaktywny
studia niestacjonarne
rok rok rok
8 rat 8 x 1425 zł 8 x 1515 zł 8 x 1605 zł
2 raty 2 x 5700 zł 2 x 6060 zł 2 x 6420 zł
1 rata11400 zł12120 zł12840 zł
Marketing interaktywny
studia stacjonarne
8 rat2 raty1 rata
rok 8 x 1605 zł2 x 6420 zł12840 zł
rok 8 x 1695 zł2 x 6780 zł13560 zł
rok 8 x 1785 zł2 x 7140 zł14280 zł
Marketing interaktywny
studia niestacjonarne
8 rat2 raty1 rata
rok 8 x 1425 zł2 x 5700 zł11400 zł
rok 8 x 1515 zł2 x 6060 zł12120 zł
rok 8 x 1605 zł2 x 6420 zł12840 zł

Rekrutacja

Sprawdź zasady kwalifikacji na wybranym kierunku

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł.

  • Dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online.

Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Poczekaj na decyzję o przyjęciu na studia.


Potrzebujesz zakwaterowania? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.

Inne kierunki, które mogą Cię zainteresować