Marketing interaktywny
Informacje o specjalności
Digital marketing to wszystkie wszystkie działania marketingowe prowadzone w kanałach cyfrowych. Digital marketing daje możliwość skutecznej komunikacji z klientami, precyzyjne definiowanie ich potrzeb, kreowanie wizerunku marki - a wszystko to przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji np. media społecznościowe, content marketing, poczta elektroniczna czy optymalizacja SEO. Niewątpliwymi zaletami marketingu cyfrowego jest realizacja koniecznych działań w krótkim czasie i stosunkowo niskie koszty prowadzonych kampanii. Chcąc osiągnąć optymalne efekty, musisz zadbać o stworzenie przemyślanej strategii i konsekwentną realizację celów.
Studenci, którzy zdecydują się na tę specjalność, będą w stanie określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego. Będą potrafili wykorzystać w sposób praktyczny digital marketing w synergii z innymi kanałami komunikacji. Poznają także standardy mierzenia efektywności prowadzonych działań.
Przedmioty realizowane w ramach specjalności 'Digital marketing'
Marketing zintegrowany
Wiedza zdobyta w ramach przedmiotu daje jego uczestnikom możliwość wyboru spośród różnych form marketingu. Marketing zintegrowany (ang. Inbound Marketing) to zbiór wszystkich działań reklamowych, które można przeprowadzić w internecie. Chociaż są one mocno zróżnicowane, przez co poszczególne agencje zajmujące się świadczeniem takich usług proponują nieco inną ofertę, mają jeden cel. Ich zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie www oraz sukcesywne budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy.
Public Relations online
PR online to kształtowanie wizerunku organizacji, usługi czy osoby w sieci. Na zajęciach dowiesz się, jak kompleksowo stworzyć strategię komunikacji, jak zbudować strategię marketingu i wzmocnić zainteresowanie Twoją marką. Poznasz techniki webwritingu i dowiesz się, jak zgasić ‘wirtualny pożar’, czyli kryzys w social mediach.
Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
Jeśli interesujesz się rolą marketingu interaktywnego, to w ramach przedmiotu poznasz historię internetu i sposoby jego wykorzystania. Przeanalizujesz dostępne narzędzia reklamowe i modele rozliczeń. Na zajęciach uzyskasz wiedzę na temat podstawowych pojęć z zakresu reklamy online. Zajęcia obejmują ponadto obszerny temat badania mediów: TV, Prasy, Radia, Outdooru i Internetu - oraz metody badania zasięgów reklam w tych mediach.
Reklama online w biznesie
Zajęcia służą zapoznaniu studentów ze specyfiką medium, jakim jest Internet. Studenci poznają podstawowe definicje, z którymi spotkają się podczas pracy w środowisku digital. Nauczą się wykorzystywać synergię między kanałami online i offline. Posiądą wiedzę z zakresu ewaluacji prowadzonych działań marketingowych, będą w stanie ocenić, jakiego wsparcia (digital) marketingowego ich biznes potrzebuje. Będą w stanie określić, jakiego rodzaju narzędzi potrzebują, aby osiągnąć założone KPI (ang. Key Performance Indicators). Będą mieli okazję porozmawiać z osobami, które odniosły sukces w prowadzeniu biznesu online.
Planowanie strategiczne kampanii online
Zajęcia polegają na przekazaniu wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia strategicznej analizy pozycji marketingowej przedsiębiorstwa, stworzeniu zespołu i strategicznego planu marketingu w perspektywie długo-, średnio- i krótkookresowej. Dzięki zajęciom studenci potrafią oceniać stopień realizacji strategii oraz wdrażać niezbędne zmiany. Na zajęciach jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w tej dziedzinie.
Social media
Dzięki zajęciom student posiądzie informacje i rozszerzy kompetencje z zakresu social mediów, będzie umiał korzystać w praktyce z tych narzędzi w obszarze marketingu i zarządzania.
Program studiów na specjalności ‘Digital marketing’
Studia stacjonarne: 150h, 18 ECTS
V semestr:
- Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
- Reklama online w biznesie
- PR online
- Marketing zintegrowany
- Planowanie strategiczne kampanii online
- Social media - komunikacja 2.0
Studia niestacjonarne: 100h, 18 ECTS
VI semestr:
- Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
- Reklama online w biznesie
- PR online
- Marketing zintegrowany
- Planowanie strategiczne kampanii online
- Social media - komunikacja 2.0
Program studiów
Kadra

dr hab.
Aleksandra Laskowska-Rutkowska
ekonomistka, ekspert w obszarze logistyki i innowacji

mgr
Agnieszka Dłutek
ekonomistka

dr
Mieczysław Błoński
ekonomista, były sekretarz generalny i wiceprzewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich

Jacek Kida
dyrektor handlowy na Europę Centralną w firmie K-Flex

Marcin Bobruk
menedżer i konsultant z ponad 15 letnim doświadczeniem

dr n. ekon.
Małgorzata Gałązka-Sobotka

mgr
Karol Strzała
Wicedyrektor programów Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość

dr hab.
Jarosław Ropęga
ekonomista, członek Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce
Opłata za studiana rok akademicki 2022/2023
Marketing interaktywny
studia stacjonarne | |||
---|---|---|---|
rok | rok | rok | |
opłata za semestr | 5340 zł | 5460 zł | 5580 zł |
opłata za semestr w 4 ratach | 4 x 1335 zł | 4 x 1365 zł | 4 x 1395 zł |
Marketing interaktywny
studia niestacjonarne | |||
---|---|---|---|
rok | rok | rok | |
opłata za semestr | 4740 zł | 4860 zł | 4980 zł |
opłata za semestr w 4 ratach | 4 x 1185 zł | 4 x 1215 zł | 4 x 1245 zł |
Marketing interaktywny
studia stacjonarne | ||
---|---|---|
opłata za semestr | opłata za semestr w 4 ratach | |
rok | 5340 zł | 4 x 1335 zł |
rok | 5460 zł | 4 x 1365 zł |
rok | 5580 zł | 4 x 1395 zł |
Marketing interaktywny
studia niestacjonarne | ||
---|---|---|
opłata za semestr | opłata za semestr w 4 ratach | |
rok | 4740 zł | 4 x 1185 zł |
rok | 4860 zł | 4 x 1215 zł |
rok | 4980 zł | 4 x 1245 zł |
Rekrutacja
Sprawdź zasady kwalifikacji na wybranym kierunku
Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
Skompletuj wymagane dokumenty
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł lub 20€.*
- Opłatę należy uiścić na konto uczelni:
- Wpłaty w złotówkach:
Santander Bank Polska SA
Aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
PL56 1910 1048 2209 0006 3981 0003
WBKPPLPPXXX - Wpłaty w euro:
Santander Bank Polska SA
Aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
PL83 1910 1048 2209 0006 3981 0002
WBKPPLPPXXX
- Wpłaty w złotówkach:
- Przy wpłacie należy podać imię, nazwisko i numer rekrutacyjny.
Istnieje możliwość dokonania opłaty rekrutacyjnej kartą w Biurze Rekrutacji.
Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
*Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.
Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji
Poczekaj na decyzję o przyjęciu na studia.
Potrzebujesz zakwaterowania? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.