Specjalność na kierunku Management

Marketing Management

Informacje o specjalności

wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania

typ studiów studia II stopnia

język podstawowy angielski

czas trwania studiów2  lata

Forma studiów studia stacjonarne

Limit miejsc 10 - studia stacjonarne
10 – (liczba wolnych miejsc – 8)

Rekrutacja trwa

Opis

Marketing jest motorem rozwoju rynku. Marketing daje możliwość skutecznej komunikacji z klientami, precyzyjnego określenia ich potrzeb, kreowania wizerunku marki - wszystko to przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, planowania, kreatywności i umiejętności zarządzania projektami. Niewątpliwymi zaletami marketingu jest realizacja niezbędnych działań dla naturalnego rozwoju biznesu, budowanie marki, silne pozycjonowanie i zaufanie. Aby osiągnąć optymalne rezultaty, należy zadbać o stworzenie przemyślanej strategii, uwzględniając tendencje nowego podejścia marketingu emocjonalnego, orientację na doświadczenie oraz inne trendy i tendencje. Kreatywność, planowanie, orientacja biznesowa i holistyczne podejście zorientowane na klienta - jeśli jesteś w marketingu i chcesz być certyfikowanym profesjonalistą jednej z podstawowych nisz rynkowych, ten program jest dla ciebie. 

MA in Marketing Management to program, który ma na celu ukończenie certyfikowanych specjalistów w zaawansowanym marketingu. Praktyczne podejście programu obejmuje komponenty, które sprawią, że będziesz miał prawdziwe doświadczenie na rynku pracy i pozwolą ci spróbować różnych nisz marketingowych, aby poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności, zrozumieć, który obszar marketingu najbardziej ci odpowiada i dać tło dla przyszłej kariery.

Jako student Marketing Management:

  • otrzymasz umiejętności i wiedzę na temat marketingu integracyjnego, emocjonalnego podejścia do konsumenta oraz holistycznej perspektywy marketingowej; 
  • dowiesz się jak identyfikować najbardziej efektywne podejścia marketingowe w zależności od modeli biznesowych, w których pracujesz; 
  • będziesz pracować nad kampaniami marketingowymi, komunikacją marki, strategiami promocyjnymi reklamy i sprzedaży produktów; 
  • zdobędziesz podstawy wiedzy na temat zachowań konsumenckich, psychologii i trendów współczesnego rynku oraz podejścia marketingu emocjonalnego; 
  • zbudujesz własną formułę, jak właściwie wykorzystać kreatywność, planowanie, umiejętności analityczne i zdolności przywódcze, aby stać się wiodącym profesjonalistą w marketingu; 
  • będziesz badał różne obszary marketingu i zdobędziesz wiedzę w zarządzaniu, taką jak zarządzanie zespołem, zarządzanie zasobami, zarządzanie kreatywnością, zarządzanie zespołem.

Kariera po studiach

  • Specjalista ds. public relations 
  • Kierownik sprzedaży 
  • Kierownik ds. komunikacji 
  • Analityk ds. planowania rynku i cen 
  • Klient  
  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego  
  • Kierownik projektu marketingowego 
  • Dyrektor artystyczny 
  • Kierownik ds. wydarzeń 
  • Dyrektor ds. reklamy

Kadra

Opłata za studiana rok akademicki 2023/2024

0.000.002520.000.000.00
Marketing Management
studia stacjonarne
rok rok
2 raty (€)2 x 2520 €2 x 2640 €
opłata za rok (€)5040 €5280 €
2 raty (€)opłata za rok (€)
rok2 x 2520 €5040 €
rok2 x 2640 €5280 €

Rekrutacja

Sprawdź zasady kwalifikacji na wybranym kierunku

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 17 €.

  • Dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online.

Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Poczekaj na decyzję o przyjęciu na studia.


Potrzebujesz zakwaterowania? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.