Marketing Management
Informacje o specjalności
Opis kierunku
Marketing - niezbędny filar rozwoju rynku. Marketing, emocje, marka, doświadczenie, promocja, segmentacja, pozycjonowanie, grupa docelowa, wojny marki, cykl życia produktu, orientacja klienta, zachowania konsumentów, kreatywność... jeśli wszystkie te słowa sprawiają, że podekscytowany, ten program jest dla Ciebie.
BA w Marketing Management to program, który ma na celu rozwój nowoczesnego i praktycznego podejścia do marketingu i absolwentów specjalistów, którzy będą zarówno znać teoretyczne podstawy, jak i nowoczesne podejście, narzędzia i trendy. Doświadczenie zorientowane model programu podnosi praktyczne znaczenie i daje możliwość zbadania różnych aspektów branży marketingowej, a w rezultacie, aby zdecydować, który z nich chciałby należeć do ich przyszłej kariery.
Jako student Marketing Management:
- zdobędziesz wiedzę teoretyczną i fundamentalną podstawę do holistycznego zrozumienia marketingu;
- będziesz konkurować z kursami z różnych obszarów marketingu, aby spróbować siebie i wybrać ścieżkę na przyszłość;
- otrzymasz podstawowe umiejętności w zakresie badań rynkowych, strategii marketingowej, kampanii marketingowej, zarządzania marką, zachowań konsumenckich, aby poszerzyć obszar wiedzy;
- zastosujesz analitykę, techniki analizy danych konsumenckich do podejmowania decyzji marketingowych;
- poznasz zasady odpowiedzialnego marketingu i nowoczesne podejście do nich, takie jak narzędzia sztucznej inteligencji;
- będziesz rozwijać szeroki zakres umiejętności w zakresie kreatywności, planowania, komunikacji, prezentacji, badania rynku i pracy zespołowej;
- doświadczysz marketingu poprzez projekty grupowe, studia przypadków, wycieczki terenowe, dyskusje klasowe, symulacje i we współpracy z wybitnymi prelegentami gościnnymi z krajowych i międzynarodowych firm.
Program studiów
Kariera po studiach
- Strateg marki
- Analityk badań rynkowych
- Kierownik ds. marketingu w mediach społecznościowych
- Specjalista ds. marketingu treści
- Koordynator ds. public relations
- Strateg komunikacji
- Kierownik ds. projektowania stron internetowych
Kadra

Dominika Chirek
prawnik, badacz i ekspert ds. mediów społecznościowych

Dominika Dzwonkowska
Ekspert ds. etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu

mgr
Karol Jene
ekonomista, ekspert w dziedzinie strategii medialnej, innowacji i nowych technologii

Anastasiia Menshykova
dydaktyk praktyczna w zakresie marketingu, biznesu i zarządzania projektami

Kierownik kierunku
Anastasiia Menshykova
Opłata za studiana rok akademicki 2023/2024
0.00
0.00
2520.00
0.00
0.00
Marketing Management
studia stacjonarne | |||
---|---|---|---|
rok | rok | rok | |
2 raty (€) | 2 x 2520 € | 2 x 2640 € | 2 x 2760 € |
opłata za rok (€) | 5040 € | 5280 € | 5520 € |
2 raty (€) | opłata za rok (€) | |
---|---|---|
rok | 2 x 2520 € | 5040 € |
rok | 2 x 2640 € | 5280 € |
rok | 2 x 2760 € | 5520 € |
Rekrutacja
Sprawdź zasady kwalifikacji na wybranym kierunku
Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
Skompletuj wymagane dokumenty
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 17 €.
- Dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online.
Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.
Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji
Poczekaj na decyzję o przyjęciu na studia.
Potrzebujesz zakwaterowania? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.